Forum

Haen 40000€ lainaa ...
 

Haen 40000€ lainaa lainojen poismaksamiseen

 

Laura
 Laura
(@Laura)
Guest
Joined: 2 vuotta ago
Posts: 1
Topic starter  

Luottotiedot kunnossa. Säännöllisessä palkkatyössä. Haluan maksaa kaikki lainani pois jotta saan yhden isomman. Maksukyky 600€/kk. 


Quote
Endre
 Endre
(@Endre)
Guest
Joined: 1 vuosi ago
Posts: 26
 

Jos sinun on vielä lainattava tätä rahaa, lähetä meille sähköpostia.

Kiireellinen lainatarjous.


ReplyQuote
Hilda Latvala
 Hilda Latvala
(@Hilda Latvala)
Guest
Joined: 1 vuosi ago
Posts: 1
 

Hei,

Hakisin lainaa kaikkien lainojeni pois maksamiseen. Maksukyky 550€. Vakituisessa työsuhteessa 112,5h/3vk. 

Lainaa tarvitsisin 35 000€


ReplyQuote
Annaliisa Jortikka
 Annaliisa Jortikka
(@Annaliisa Jortikka)
Guest
Joined: 1 vuosi ago
Posts: 3
 

Kiireellinen, tarvitsen lainaa heti!!!!


ReplyQuote
Pirjo
 Pirjo
(@Pirjo)
Guest
Joined: 1 vuosi ago
Posts: 1
 

Jos joku lainaa rahaa 1500 auton korjaukseen laita sähköpostia. Vakityöpaikka ja kuukausi tulot.

 


ReplyQuote
Tamara
 Tamara
(@Tamara)
Guest
Joined: 1 vuosi ago
Posts: 1
 

Tosiaan tarvitsisin 3000e lainaa maksujen pois maksamiseen.

Keväällä 2022 jäin työttömäksi ja luottokorttini maksut venyi sain vakituisen työn elokuussa ja maksoin heti ensimmäisestä palkastani  erääntyneet väliin jäänyt maksut joka oli jo myöhäistä ja lasku oli siirretty lowell suomi nyt minulla on sinne maksu suunnitelma ja maksan 200e kk lasku on 1000e,toinen laina on psnntilaina joka 2000e josta maksan 2kk väärin pelkät korot rikä laina lyhene,ahdistaa nää kaksi asiaa elämässäni,haluaisin ne.pois ja msksaa lainaa suoraan jollekkin mikä lyhenisi ja arkeni ahdistuksen myötä helpottuisi.

Olen työ elämässä josta käteen palkka puhtaana jää 1650+ erityis lapseni tuet 477e

Kiitos jod voit auttaa


ReplyQuote
Tiina
 Tiina
(@Tiina)
Guest
Joined: 1 vuosi ago
Posts: 1
 

Jouduin äkillisesti työttömäksi pitkän sairastelun muuta. Minulla on kolme lasta ja heidän kanssa tuli yllättäviä lääkäri menoja ja olen nyt ongelmissa. Kun rahaa pitäisi jäädä myös laskujen jälkeen elämiseen. Pystyn lainan maksamaan pienissä erässä kuussa ja noin vuoden maksu ajalla.


ReplyQuote

Leave a reply

Author Name

Author Email

Title *

Preview 0 Revisions Saved
Share: